Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
03/2025 - Kruh i pekarski proizvodi
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: DOM ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE BELI MANASTIR
Nacionalni registracijski broj (OIB): 34580944535
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom, koje nadzire regionalno tijelo
Glavna djelatnost: Socijalna skrb
Adrese
Poštanska adresa: Bana Jelačića 108
Poštanski broj: 31300
Mjesto: Beli Manastir
NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Božidar Marijanac
E-pošta: racunovodstvo@dom-bm.hr
Telefon: +38531 702110
Telafaks: +38531 703203
Internetska adresa: http://www.dom-bm.hr
Adresa profila Kupca: http://www.dom-bm.hr
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom osmog (8) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Kruh i pekarski proizvodi
Opis postupka: Kruh i pekarski proizvodi podijeljeni na grupe - prema troškovnicima
Evidencijski broj nabave: 03/2025
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Robe
CPV Oznaka: 15810000, Krušni proizvodi, svježa peciva i kolači
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 57.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir zbog sljedećeg obrazloženja
- Obrazloženje zašto nisu korišteni uvjeti pristupačnosti: Zato što nigdje nisu precizirani uvjeti pristupačnosti.
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za sve grupe predmeta nabave.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj će platiti račun za isporučenu robu u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa, doznakom na IBAN ponuditelja, odnosno podugovaratelja.
Na svakom računu je potrebno označiti broj ugovora.
Sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18), isporučitelj je dužan izdati elektronički račun.
Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Predmet nabave/grupe
Grupa: Kruh
Naziv predmeta / Grupe: Kruh
Opis nabave: Kruh prema troškovniku
Broj grupe predmeta nabave: 1
Namjena
CPV Oznaka: 15810000, Krušni proizvodi, svježa peciva i kolači
Dodatna CPV oznaka: 15811100, Kruh
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Dom za starije i nemoćne osobe Beli Manastir, Bana Jelačića 108, Beli Manastir
NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 01.11.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 31.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Odaziv na reklamacije vezano uz nesukladnost proizvoda | 10 |
Grupa: Peciva
Naziv predmeta / Grupe: Peciva
Opis nabave: Peciva prema troškovniku
Broj grupe predmeta nabave: 2
Namjena
CPV Oznaka: 15810000, Krušni proizvodi, svježa peciva i kolači
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Dom za starije i nemoćne osobe Beli Manastir, Bana Jelačića 108, Beli Manastir
NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 01.11.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 12.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Odaziv na reklamacije vezano uz nesukladnost proizvoda | 10 |
Grupa: Kolači i torte
Naziv predmeta / Grupe: Kolači i torte
Opis nabave: Kolači i torte prema troškovniku
Broj grupe predmeta nabave: 3
Namjena
CPV Oznaka: 15810000, Krušni proizvodi, svježa peciva i kolači
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Dom za starije i nemoćne osobe Beli Manastir, Bana Jelačića 108, Beli Manastir
NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 01.11.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 14.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Odaziv na reklamacije vezano uz nesukladnost proizvoda | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 22.09.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 13.10.2025. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 120
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 13.10.2025. Vrijeme: 10:00
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.